Księga znaku
Księga znaku UAM to dokument określający prawidłowe korzystanie ze znaków uniwersyteckich, w tym znaków podstawowych takich jak logo oraz logotyp uczelni. W dokumencie znajdziesz wytyczne dotyczące m.in. stosowania odpowiednich proporcji, rozmiarów, krojów pisma czy kolorystyki.
Znak UAM jest obowiązkowym elementem wszystkich nośników komunikacji informacyjno-promocyjnej uczelni. Wybór wariantu znaku (logo UAM, logotyp pionowy/poziomy UAM, logotyp jednostki) zależy od dostępnej przestrzeni, formatu i przeznaczenia danego materiału. Preferowaną wersją jest logotyp UAM, tj. znak z pełną rozpisaną nazwą uczelni.
Projekty materiałów zawierających znak UAM powinny być każdorazowo przesłane w wersji elektronicznej do akceptacji Centrum Marketingu UAM, na adres siw@amu.edu.pl. Każdy projekt wymaga osobnej weryfikacji. Zapis ten nie dotyczy materiałów tworzonych w oparciu o wzory i szablony udostępnione przez Centrum Marketingu UAM.