Zamówienie druku
W związku z zamknięciem Zakładu Graficznego UAM we wrześniu 2021 roku (zgodnie z Zarządzeniem nr 118/2020/2021 Rektora Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z dnia 16 czerwca 2021 roku w sprawie zmian organizacyjnych w administracji centralnej), zamówienia druku realizowane są w określonym zakresie przez Sekcję Promocji Centrum Marketingu UAM.
Centrum Marketingu nadzoruje usługi drukarni wyłonionej w ramach procedury przetargowej. Korzystając z tej możliwości, unikają Państwo konieczności dokonania rozeznania rynku i wyboru drukarni we własnym zakresie, zgodnie z prawem zamówień publicznych.
Jak złożyć zamówienie?
Aby skorzystać z usługi druku należy:
- Wysłać maila na adres adriana.machowiak@amu.edu.pl z zapytaniem o wycenę, określając:
- typ wydruku (np. wizytówka, ulotka, książka, plakat),
- nakład (ile sztuk),
- wszystkie istotne informacje pozwalające wycenić zamówienie, m.in.: format, grubość papieru, wydruk kolorowy lub czarno-biały, jedno- lub dwustronny.
Jeśli już na tym etapie dysponują Państwo gotowym projektem, warto przesłać go wraz z zapytaniem. Pozwoli to na szybszą i precyzyjną wycenę. Przesłany plik zostanie też sprawdzony pod kątem wymagań technicznych drukarni.
Drukujemy gotowe projekty. Oznacza to, że przesłane pliki muszą być przygotowane do druku, czyli spełniać następujące kryteria:
- Pliki powinny być przygotowane w docelowej wielkości (formacie). Jeżeli w projekcie pojawiają się elementy sięgające aż do brzegu formatu dodajemy dodatkowo po 3 mm tzw. spadu z każdej strony.
- Plik powinien być "spłaszczony" czyli nie powinien zawierać warstw, kanałów, itp.
- Wszystkie elementy zawarte w pliku (np. tekst, zdjęcia, grafiki) muszą być zdefiniowane w przestrzeni kolorystycznej CMYK.
- Jeżeli projekt zawiera tekst musi być on zamieniony na krzywe.
- Projekt nie powinien zawierać ważnych elementów (np. tekstów) zbyt blisko krawędzi pracy (linii cięcia).
- W pracach do formatu A3 zdjęcia i grafika bitmapowa powinna być w rozdzielczości 300 dpi. W pracach większych (np. plakaty A2, A1, B1). wystarczy 150 - 200 dpi.
- Tak przygotowaną pracę zapisujemy jako PDF i przesyłamy wraz z zamówieniem do druku.
- Dobrze jest załączyć również plik poglądowy w formacie JPG lub PNG.
- Po przesłaniu zapytania otrzymają Państwo szacowaną wycenę.
- Dysponując wyceną, wypełniają Państwo formularz zamówienia (wszystkie pola), dostępny do pobrania na dole strony.
Dokument musi być podpisany przez dysponenta środków i przesłany drogą mailową.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu podpisanego skanu.
Obecnie zamówienia realizowane są do 5 dni roboczych. Termin ten nie dotyczy książek, które ze względu na swoją specyfikę wymagają więcej czasu (termin realizacji ustalany jest indywidualnie). - Materiały dostarczane są prosto z drukarni pod wskazany przez Państwa adres.
- Do materiałów dołączona jest faktura wraz z protokołem odbioru. Faktury należy przekazać po opisaniu do księgowości.
Zapytania o wycenę i termin realizacji, a także zamówienia druku należy kierować do p. Adriany Machowiak.
Serdecznie zapraszamy!
Kontakt
Adriana Machowiak
ul. Święty Marcin 78
61-809 Poznań
pok. 233- 61 829 42 94
- adriana.machowiak@amu.edu.pl
Formularze zamówienia druku
Formularz zamówienia – papier firmowyObowiązujący | DOCX Pobierz DOCX Formularz zamówienia – papier firmowy (165.4 KB) | |
Formularz zamówienia – wizytówkiObowiązujący | DOCX Pobierz DOCX Formularz zamówienia – wizytówki (165.5 KB) | |
Formularz zamówienia – materiały promocyjneObowiązujący | DOCX Pobierz DOCX Formularz zamówienia – materiały promocyjne (166.2 KB) | |
Formularz zamówienia – książki i broszuryObowiązujący | DOCX Pobierz DOCX Formularz zamówienia – książki i broszury (166.2 KB) | |
Formularz zamówienia – dyplomy doktorskie/habilitacyjneObowiązujący | DOCX Pobierz DOCX Formularz zamówienia – dyplomy doktorskie/habilitacyjne (165.6 KB) |
.